Friss: ...

2012. július 17., kedd

I CAME BACK!!!

SZIASZTOK!!!

Azt hiszem nem egy magyarázattal tartozom nektek az elmúlt fél évre...
Az életemnek ez a szakasza elég zűrös volt. Nem fogok nekiállni ecsetelni néha siralmas hétköznapjaimat, de tény, hogy meg kellett volna eresztenem néhány életjelet. Nagyon haragszom magamra, hogy nem voltam képes leülni, és írni valamit, pedig higgyétek el nagyon sokszor megfordult a fejemben. Egyszerűen csak nem volt időm, főleg nem energiám. Az agyam viszont megállás nélkül pörgött minden féle történet körül. Nem volt idő leülni a gép elé és leírni az agyszüleményeimet, de néha előkaptam egy papírt és egy tollat és leírtam. Így jutottam el eddig a pontig...
Ma újra beléptem a oldalamra, megnyitottam a Túsz című mappámat és órákat görnyedtem fölötte, mire észbe kaptam, és őrült módjára folytattam a történetet.

Igazából nem tudom mire várak, mit reméljek. A helyes az lenne ha elfordulnátok tőlem, lehet, hogy már meg is tettétek, és ez esetben igazat adok nektek. Amit tettem, vagy nem tettem, megbocsáthatatlan.
Ha még van itt valaki, aki figyeli az oldalt, várja, hogy mikor jelentkezem, annak itt vagyok.

VISSZATÉRTEM!

Kérlek, adjatok nekem két napot, hogy összeszedjem magam, és ígérem nem fogtok többet csalódni bennem. Nagyon-nagyon sajnálom!

De most itt vagyok ú, és ha tetszik, ha nem, visszatértem és kész vagyok új történeteket, fejezeteket, szereplőket alkotni! Innentől kezdve bármit kérhettek, az úgy lesz!

Köszönöm a türelmet!!!

Milli

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon örülök neki, hogy visszatértél. Én mindig néztem hogy van e valami életjel, de reméltem, hogy folytatod.
    Alig várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  2. De jo orulok neki h visszatertel.varom nagyon a folytatast.

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!
    Itt is nagyon örülök!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is mindig néztem, hogy van-e már valami, de most nagyon, de nagyon örülök, hogy végre itt vagy! :) És nagyon várom azt a fejezetet! Sok sikert a továbbiakhoz is!!
    PUSSZ

    VálaszTörlés